לוגו מנחה אירועים נדב סגל

קריוקי עד הבית

הדבר הטוב ביותר שכולנו למדנו בעיקבות מגיפת הקורונה ששינתה את העולם הוא שאין שום סיבה שנצא מהבית עבור שום דבר שאנחנו לא חייבים לצאת בשבילו מהבית. כולנו גילינו כמה זה כיף ליהנות ממנות שף שמגיעות עד לבית הפרטי שלנו וכולנו גילינו איזה יופי זה כאשר האומן שאנחנו אוהבים מגיע עד לחצר האחורית שלנו בבית. קריוקי עד הבית זו לא משאלת לב, מדובר על מה שיכול להיות גם שלכם, אם תרצו בכך.
אני, נדב סגל, נמצא כאן כדי לאפשר לכם ליהנות באמת מהאפשרות לבלות מערב מופלא של קריוקי עד הבית. ביחד ניצור ערב מיוחד לכם ולחברים הקרובים שישאיר אצל כולם טעם של עוד.

יש משהו מהנה יותר מאשר לשיר ביחד?

הרי אם נודה על האמת היא דבר כיף יותר מאשר לשיר ביחד. זה לא סתם שמוסד השירה בציבור הפך לחלק אינטגרלי מהנוף הישראלי. באופן טבעי, אנחנו אוהבים להרגיש חלק ממשהו גדול, כולנו אוהבים פשוט לבלות ולשיר יחד שירים שאנחנו אוהבים. כאשר אתם מזמינים הביתה מנחה קריוקי המכיר את המקצוע היטב, מי שממש עושה לכם כמו חדר קריוקי אבל במחירים משתלמים הרבה יותר, אין כל ספק כי מדובר על חוויה של פעם בחיים. כזו שאפשר לשמור לאירוע מיוחד או סתם, כי לא צריך סיבה כדי ליהנות עם בני משפחה וחברים.

איך זה עובד

לפני האירוע אנחנו נבחר ביחד שירים קריוקי, השירים שאתם הייתם רוצים לשמוע בערב כזה, המוזיקה שעושה לכם הכי טוב על הלב, שכן בסופו של דבר אין דבר חשוב יותר מזה. לאחר מכן אפשר לבחור האם אתם מעוניינים לבחור באפשרות של קריוקי עם להקה או שאתם פשוט מעוניינים בהזמנה של מנחה קריוקי המכיר את התחום היטב אבל כזה שמגיע לבד בסופו של דבר. את הציוד לא תדרשו להכין מראש אלא אם כן אני, נדב סגל, דאגתי לכך וסיכמתי אתכם מראש על כך. אני מודע היטב לעובדה שאין בכל בית ציוד איכותי ואין מה לעשות, לשיר למקרופון זה לא כמו לשיר סתם. אחרי שנמקם את הציוד ונרים את המוזיקה, זה יהיה הרגע של כל הכישרונות החבויים להתחיל להתפרע.

הדבר שיוצר אירוע נעים וטוב הוא היכולת לזהות את מי שרוצים לקבל במה

הדבר החשוב ביותר של מנחה קריוקי זו היכולת לזהות את מי שמעוניינים להפוך לערב אחד לכוכבים. כדי להצליח לעשות את זה ולהביא לקידמת הבמה את מי שבאמת צריכים את תשומת הלב הזו, את ההזדמנות לצאת לרגע מהשיגרה, צריכה להיות הרבה רגישות ויכולת גבוהה לקרוא את הקהל בזמן אמת. בדיוק בגלל זה לוקחים מנחה קריוקי. הרבה פעמים כאשר מנסים להרים משהו כזה לבד, נוצר אולי בלאגן כשרבים רוצים לקבל במה, לעיתים אפילו מתחילות אינטריגות שמעכירות את האווירה. מנחה קריוקי הוא מי שיכול להסתכל על מה שקורה ופשוט לאפשר לכל אחד למצוא את המקום שלו, לכל אחד למצוא את עצמו בתוך האירוע באופן אותנטי ופשוט

אתם יכולים להיות רגועים וליהנות מהאווירה

תראו, להכין ערב קריוקי זו משימה שלעיתים יכולה להיות לא ממש קלה. הרבה פעמים זה אומר שצריך לשים לב להרבה פרטים, לדאוג לזה שיהיה הכל ובשפע. בדיוק בגלל זה כל כך חשוב לקחת מנחה קריוקי שלפחות חלק מהעבודה לא יהיה אצלכם, אלא שתוכלו פשוט להעביר אותה הלאה, למי שזה המקצוע שלו, שזו עבורו פשוט עבודה. ככה אתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע יתקיים כמתוכנן, שלכולם יהיה כיף ונעים כל הזמן בעוד אתם יכולים לרגע לנשום עמוק וליהנות מהאווירה

הכי חשוב זה שיהיה לכם כיף

אני, נדב סגל, מנחה קריוקי. המטרה שלי, בראש ובראושנה היא לדאוג שיהיה לכם פשוט כיף. אני כאן כדי לדאוג לזה שאת סוף הערב הזה תסיימו עם חיוך ענק. אני נהנה מהזכות שיש לי בכל פעם מחדש לגרום לישראלים רבים מכל רחבי הארץ לבלות ביחד, לשיר ולשכוח לרגע את הדאגות הקטנות שמרכיבות את היום יום של כולנו. אם אתם מחפשים מי שידע איך לגרום שיהיה כיף, אני בטוח שהגעתם לכתובת הנכונה. אני, נדב סגל, עומד לשירותכם כל העת.

התקשרו עכשיו

הזמינו את נדב סגל עוד היום
crossmenu